IPSISSIMUS
Administrator
Регистрация:19 Апр 2013
Сообщения:39.260
Реакции:1.361
Баллы:113
ПЕРЕВОДИТЕ С ПОЛЬСКОГО.
КОМУ СУЖДЕНО ПОЗНАТЬ,-НАЙДЕТ ПЕРЕВОД...
Yatukanska Swiatynia Ognia
Sama Nairyo-sangha - czyli Czarny Plomien, dar od Ahrimana.
Wedlug podan avestanskich, kiedy Angra Mainypou opuscil dom swojego ojca Zurvan i brata Ahura Mazdy aby oddzielic sie bytowo i umyslowo od swojego brata, ktory milowal pokoj i swiatlosc, Ahriman porwal z ojcowskiego dworu plomien i zaniosl go w otchlan.
Z tego plomienia stworzyl pierwsze atavismy i pierwszy umysl przeciwienstwa. W ten sposob plomien stal sie czarnym plomieniem - Sama Nairyo-sangha.
Ahriman wykorzystal czarny plomien do stworzenia siedmiu arcydevow, opozycyjnych bytow do arcyaniolow Ahury Mazdy.
W ten sposob powstalo siedem atavismow i obrazow ciemnosci, kazdy reprezentuje osobny byt i element natury Ahrimana.
Z jednego plomienia powstalo tez piec pomniejszych:
1. Sama Atar/Atarash-e-Akoman - to pierwsza i najwazniejsza arcydaeva reprezentujaca plomien, ktory Ahriman podarowal ludziom i demonom. Akoman lub Akamanah to rowniez umysl przeciwienstwa tzw."zla mysl". To byt powstaly z polaczenia ducha ludzkiego z elementami weza, w ten sposob powstal byt majacy dawac ludzkosci mozliwosc stania sie jak Ahriman i Az.
Podczas rytualu reprezentowany przez czarna swiece.
Praca z pierwszym plomieniem:
Atarash-e-Akoman jest symbolem zlego umyslu i zlej mysli, zatem jest bardzo wazny w zrozumieniu natury Yatus - czarownika. Akoman jest darem od Ahrimana dla ludzi idacych sciezka Daeva-Yasna. Praktykujacy Yatuk-Dinoih powinni najpierw
skupic swoje mysli nad tym co reprezentuje Akoman i do jakich aspektow ludzkiej natury sie odnosi.
Akoman to czakra trzeciego oka - Ajna Chakra, Dushmata(zla mysl) - pierwsze pieklo.
Atarash-e-Akoman - podczas odprawiania rytualu Nirang - I Aharman Adar Sama praktykujacy koncentruje sie na czarnej swiecy, wizualizuje Ahrimana otaczajacego go. Koncentruje sie na rozbudzaniu Ajna Chakry, wykonujac reka gest chwytania plomienia swiecy.
Jest to bardzo wazne z uwagi na to, ze czarny plomien i "zla mysl" to dar od Ahrimana, niosacy iluminacje i budzacy ducha ahrimanicznego w pratykujacym - ducha Yatus.
2. Druj Nasu - najczarniejszy plomien niesmiertelnosci, duch drapiezca, inicjacyjny demon na drodze wampirycznego pojmowania i esencji duchowego drapieznictwa.. Jakkolwiek reprezentujacy zycie i kontynuacje egzystencji.
Druj Nasu symbolizowany jest przez czarna swiece podczas rytualu, jego postac wykorzystywana jest przez praktykujacych magie wampiryczna i wampiryzm w sensie duchowym.
Jest to inicjacyjny demon na drodze wampiryzmu i duchowego drapieznictwa poniewaz to wlasnie on wedlug Yatuk-Dinoih przynosi pozadanie i glod do ducha kobiet i mezczyzn.
Praca z Druj Nasu - o tym napisze kiedy indziej przy omawianiu magii wampirycznej : >
3. Zairich i Taprev - goraczka i pragnienie. Wlasciwie nie wiadomo w jakim celu w rozwoju duchoym i inicjacyjnym te dwa archetypy moga byc uzyte. Jedno jest pewne magowie Yatuk-Dinoih wykorzystywali te dwa weze podczas rytualow majacych przyniesc pomoc w chorobach lub te choroby sprowadzic.
Symbolika tych elementow plomienia Ahriman idealnie nadaje sie do magii destruktywnej czy rzucania klatw majacych przyniesc nieszczescie na ofiare.
W pewien sposob mozna wykorzystywac symbolike ich do rozbudzania w sobie zdolnosci wampirycznych lub majacych na celu spetanie wola ofiary.
4. Spenjagra - najczarniejszy plomien astralnego planu poprzez ktory druj i daevy podczas snu czynia silniejszymi.
To podstawowy element, z ktorym Yatus pracuje podczas rytow wampirycznych.
O ile aniol Vazisht przynosi oswiecenie poprzez deszcz duchowej satysfakcji i szczescia. O tyle Senjagra przynosi Czarny Plomien poprzez inicjacji, pragnienie wampiryczne i duchowy glod.
Praca z Spenjagra - reprezentowany jest podczas rytualu przez czerwona swiece, ktora symbolizuje wampiryczne pragnienie.
Wiecej pozniej....
5.Aeshma - najczarniejszy ogien posrod swiata. Aeshma reprezentuje gniew i moc w manifestacji w swiecie fizycznym i na astralnym planie.
Praca z Aeshma - Aesha jest reprezentowany podczas rytualu przez czerwona swiece i noz rytualny - jest to demon "raniacej wloczni" i "przelewu krwi".
Pracujac z nim nabywamy jego moc, gniew i okrucienstwo - jest bardzo uzyteczny podczas rytow destrukcyjnych, magii wampirycznej i duchowego drapieznictwa.
NIRANG I AHARMAN ADAR SAMA
Kem-na aharman
O Ahrimanie, daj mi swieta ochrone
aharman i hvadae
Ahriman jest panem
aharmanyasno ahmi aharmanyasno dregvantem, hamrethwa duzhda
Staje sie sam tym, ktory wzywa Ahrimna, Dzieckiem Klamstwa, posiadam piekielna wiedze
angrahe mainyeush
Angra Mainyou ( Ahriman )
Staomi shaotan ahreman, pirozgar pak hamaestar
Jestem jak SHaitam-Ahriman, zwycieskie Przeciwiensto
Ba nam i Aharman
W imie Ahrimana
Xshnaothra aharman, namase te atarash angrahe mainyeush aka manah, daeva
Przez przeblaganie Ahrimana, hold tobie, O Ogniu Angra Maiyou, O Aka Manah, wielki demonie.
atarsh i aeshma adar i fra
przez ogien aeshma, wielki ogien
atarash i pairica, adar i fra sama, tanu-perethana
przez ogien Pairik, wielki Ogien Ciemnosci, wypelnij cialo grzechem
To wolne tlumaczenie rytualu " Nirang - I Aharman Adar Sama" - jest to wstep otwierajacy yatukanska swiatynie ognia i stanowi modlitwe oddajaca hold czarnemu plomieniowi jako darowi od Ahrimana.
Jest najczesciej wykonywany w formie spiewanej, poniewaz wtedy wywoluje wibracje zmieniajace atmosfere podczas rytualu i stanowi wstep do innych rytualow yatukanskich majacych zwiazek z Adar Sama.
Rytual ten mozna wykorzystywac jako inicjacje przed bardziej zaawansowanymi praktykami np. wezwanie daevow. Taka inicjacja jest wazna zwlaszcza na poczatku praktyki poniewaz pozwala obudzic w adepcie wszystkie aspekty plomienia Ahrimana i przygotowuje do dalszej praktyki.
Staoty
Podczas tego rytualu staoty nie sa wykorzystywane i zwyczajny rytual nie zawiera tych mantr, ale niektore moga wykorzystywane.
Przykladowo:
" Xshnaothra aharman, namase te atarash angrahe mainyeush aka manah, daeva"
ten fragment rytualu stanowi manifestacje woli maga jako Yatus i Druj ( czarownika i czlowieka klamstw ) - stanowi swego rodzaju deklaracje, ktora jest sygnalem, ze oto ja jestem niczym Ahriman. W tym miejscu wykorzystac mozna staote:
"Izzadraana"
Oznacza ona - moja wola jest stac sie ja..., moja wola jest zostac zamienionym w... itp.
W tym celu mozna wibrowac ja az do uzyskania odpowiedniego efektu, ktory z cala pewnoscia odczujemy.
To jest wstep do yatukanskiej Swiatyni Ognia czyli praktyki Sama Nairyo-sangha/Atarash-e-Akoman - Czarnego Plomienia Ahrimana.....
КОМУ СУЖДЕНО ПОЗНАТЬ,-НАЙДЕТ ПЕРЕВОД...
Yatukanska Swiatynia Ognia
Sama Nairyo-sangha - czyli Czarny Plomien, dar od Ahrimana.
Wedlug podan avestanskich, kiedy Angra Mainypou opuscil dom swojego ojca Zurvan i brata Ahura Mazdy aby oddzielic sie bytowo i umyslowo od swojego brata, ktory milowal pokoj i swiatlosc, Ahriman porwal z ojcowskiego dworu plomien i zaniosl go w otchlan.
Z tego plomienia stworzyl pierwsze atavismy i pierwszy umysl przeciwienstwa. W ten sposob plomien stal sie czarnym plomieniem - Sama Nairyo-sangha.
Ahriman wykorzystal czarny plomien do stworzenia siedmiu arcydevow, opozycyjnych bytow do arcyaniolow Ahury Mazdy.
W ten sposob powstalo siedem atavismow i obrazow ciemnosci, kazdy reprezentuje osobny byt i element natury Ahrimana.
Z jednego plomienia powstalo tez piec pomniejszych:
1. Sama Atar/Atarash-e-Akoman - to pierwsza i najwazniejsza arcydaeva reprezentujaca plomien, ktory Ahriman podarowal ludziom i demonom. Akoman lub Akamanah to rowniez umysl przeciwienstwa tzw."zla mysl". To byt powstaly z polaczenia ducha ludzkiego z elementami weza, w ten sposob powstal byt majacy dawac ludzkosci mozliwosc stania sie jak Ahriman i Az.
Podczas rytualu reprezentowany przez czarna swiece.
Praca z pierwszym plomieniem:
Atarash-e-Akoman jest symbolem zlego umyslu i zlej mysli, zatem jest bardzo wazny w zrozumieniu natury Yatus - czarownika. Akoman jest darem od Ahrimana dla ludzi idacych sciezka Daeva-Yasna. Praktykujacy Yatuk-Dinoih powinni najpierw
skupic swoje mysli nad tym co reprezentuje Akoman i do jakich aspektow ludzkiej natury sie odnosi.
Akoman to czakra trzeciego oka - Ajna Chakra, Dushmata(zla mysl) - pierwsze pieklo.
Atarash-e-Akoman - podczas odprawiania rytualu Nirang - I Aharman Adar Sama praktykujacy koncentruje sie na czarnej swiecy, wizualizuje Ahrimana otaczajacego go. Koncentruje sie na rozbudzaniu Ajna Chakry, wykonujac reka gest chwytania plomienia swiecy.
Jest to bardzo wazne z uwagi na to, ze czarny plomien i "zla mysl" to dar od Ahrimana, niosacy iluminacje i budzacy ducha ahrimanicznego w pratykujacym - ducha Yatus.
2. Druj Nasu - najczarniejszy plomien niesmiertelnosci, duch drapiezca, inicjacyjny demon na drodze wampirycznego pojmowania i esencji duchowego drapieznictwa.. Jakkolwiek reprezentujacy zycie i kontynuacje egzystencji.
Druj Nasu symbolizowany jest przez czarna swiece podczas rytualu, jego postac wykorzystywana jest przez praktykujacych magie wampiryczna i wampiryzm w sensie duchowym.
Jest to inicjacyjny demon na drodze wampiryzmu i duchowego drapieznictwa poniewaz to wlasnie on wedlug Yatuk-Dinoih przynosi pozadanie i glod do ducha kobiet i mezczyzn.
Praca z Druj Nasu - o tym napisze kiedy indziej przy omawianiu magii wampirycznej : >
3. Zairich i Taprev - goraczka i pragnienie. Wlasciwie nie wiadomo w jakim celu w rozwoju duchoym i inicjacyjnym te dwa archetypy moga byc uzyte. Jedno jest pewne magowie Yatuk-Dinoih wykorzystywali te dwa weze podczas rytualow majacych przyniesc pomoc w chorobach lub te choroby sprowadzic.
Symbolika tych elementow plomienia Ahriman idealnie nadaje sie do magii destruktywnej czy rzucania klatw majacych przyniesc nieszczescie na ofiare.
W pewien sposob mozna wykorzystywac symbolike ich do rozbudzania w sobie zdolnosci wampirycznych lub majacych na celu spetanie wola ofiary.
4. Spenjagra - najczarniejszy plomien astralnego planu poprzez ktory druj i daevy podczas snu czynia silniejszymi.
To podstawowy element, z ktorym Yatus pracuje podczas rytow wampirycznych.
O ile aniol Vazisht przynosi oswiecenie poprzez deszcz duchowej satysfakcji i szczescia. O tyle Senjagra przynosi Czarny Plomien poprzez inicjacji, pragnienie wampiryczne i duchowy glod.
Praca z Spenjagra - reprezentowany jest podczas rytualu przez czerwona swiece, ktora symbolizuje wampiryczne pragnienie.
Wiecej pozniej....
5.Aeshma - najczarniejszy ogien posrod swiata. Aeshma reprezentuje gniew i moc w manifestacji w swiecie fizycznym i na astralnym planie.
Praca z Aeshma - Aesha jest reprezentowany podczas rytualu przez czerwona swiece i noz rytualny - jest to demon "raniacej wloczni" i "przelewu krwi".
Pracujac z nim nabywamy jego moc, gniew i okrucienstwo - jest bardzo uzyteczny podczas rytow destrukcyjnych, magii wampirycznej i duchowego drapieznictwa.
NIRANG I AHARMAN ADAR SAMA
Kem-na aharman
O Ahrimanie, daj mi swieta ochrone
aharman i hvadae
Ahriman jest panem
aharmanyasno ahmi aharmanyasno dregvantem, hamrethwa duzhda
Staje sie sam tym, ktory wzywa Ahrimna, Dzieckiem Klamstwa, posiadam piekielna wiedze
angrahe mainyeush
Angra Mainyou ( Ahriman )
Staomi shaotan ahreman, pirozgar pak hamaestar
Jestem jak SHaitam-Ahriman, zwycieskie Przeciwiensto
Ba nam i Aharman
W imie Ahrimana
Xshnaothra aharman, namase te atarash angrahe mainyeush aka manah, daeva
Przez przeblaganie Ahrimana, hold tobie, O Ogniu Angra Maiyou, O Aka Manah, wielki demonie.
atarsh i aeshma adar i fra
przez ogien aeshma, wielki ogien
atarash i pairica, adar i fra sama, tanu-perethana
przez ogien Pairik, wielki Ogien Ciemnosci, wypelnij cialo grzechem
To wolne tlumaczenie rytualu " Nirang - I Aharman Adar Sama" - jest to wstep otwierajacy yatukanska swiatynie ognia i stanowi modlitwe oddajaca hold czarnemu plomieniowi jako darowi od Ahrimana.
Jest najczesciej wykonywany w formie spiewanej, poniewaz wtedy wywoluje wibracje zmieniajace atmosfere podczas rytualu i stanowi wstep do innych rytualow yatukanskich majacych zwiazek z Adar Sama.
Rytual ten mozna wykorzystywac jako inicjacje przed bardziej zaawansowanymi praktykami np. wezwanie daevow. Taka inicjacja jest wazna zwlaszcza na poczatku praktyki poniewaz pozwala obudzic w adepcie wszystkie aspekty plomienia Ahrimana i przygotowuje do dalszej praktyki.
Staoty
Podczas tego rytualu staoty nie sa wykorzystywane i zwyczajny rytual nie zawiera tych mantr, ale niektore moga wykorzystywane.
Przykladowo:
" Xshnaothra aharman, namase te atarash angrahe mainyeush aka manah, daeva"
ten fragment rytualu stanowi manifestacje woli maga jako Yatus i Druj ( czarownika i czlowieka klamstw ) - stanowi swego rodzaju deklaracje, ktora jest sygnalem, ze oto ja jestem niczym Ahriman. W tym miejscu wykorzystac mozna staote:
"Izzadraana"
Oznacza ona - moja wola jest stac sie ja..., moja wola jest zostac zamienionym w... itp.
W tym celu mozna wibrowac ja az do uzyskania odpowiedniego efektu, ktory z cala pewnoscia odczujemy.
To jest wstep do yatukanskiej Swiatyni Ognia czyli praktyki Sama Nairyo-sangha/Atarash-e-Akoman - Czarnego Plomienia Ahrimana.....