Divider

ЧЕРНОЕ ПЛАМЯ АРИМАНА

IPSISSIMUS

Administrator
Регистрация:19 Апр 2013
Сообщения:39.260
Реакции:1.361
Баллы:113
ПЕРЕВОДИТЕ С ПОЛЬСКОГО.
КОМУ СУЖДЕНО ПОЗНАТЬ,-НАЙДЕТ ПЕРЕВОД...


Yatukanska Swiatynia Ognia
Sama Nairyo-sangha - czyli Czarny Plomien, dar od Ahrimana.

Wedlug podan avestanskich, kiedy Angra Mainypou opuscil dom swojego ojca Zurvan i brata Ahura Mazdy aby oddzielic sie bytowo i umyslowo od swojego brata, ktory milowal pokoj i swiatlosc, Ahriman porwal z ojcowskiego dworu plomien i zaniosl go w otchlan.

Z tego plomienia stworzyl pierwsze atavismy i pierwszy umysl przeciwienstwa. W ten sposob plomien stal sie czarnym plomieniem - Sama Nairyo-sangha.

Ahriman wykorzystal czarny plomien do stworzenia siedmiu arcydevow, opozycyjnych bytow do arcyaniolow Ahury Mazdy.
W ten sposob powstalo siedem atavismow i obrazow ciemnosci, kazdy reprezentuje osobny byt i element natury Ahrimana.

Z jednego plomienia powstalo tez piec pomniejszych:

1. Sama Atar/Atarash-e-Akoman - to pierwsza i najwazniejsza arcydaeva reprezentujaca plomien, ktory Ahriman podarowal ludziom i demonom. Akoman lub Akamanah to rowniez umysl przeciwienstwa tzw."zla mysl". To byt powstaly z polaczenia ducha ludzkiego z elementami weza, w ten sposob powstal byt majacy dawac ludzkosci mozliwosc stania sie jak Ahriman i Az.
Podczas rytualu reprezentowany przez czarna swiece.

Praca z pierwszym plomieniem:

Atarash-e-Akoman jest symbolem zlego umyslu i zlej mysli, zatem jest bardzo wazny w zrozumieniu natury Yatus - czarownika. Akoman jest darem od Ahrimana dla ludzi idacych sciezka Daeva-Yasna. Praktykujacy Yatuk-Dinoih powinni najpierw
skupic swoje mysli nad tym co reprezentuje Akoman i do jakich aspektow ludzkiej natury sie odnosi.
Akoman to czakra trzeciego oka - Ajna Chakra, Dushmata(zla mysl) - pierwsze pieklo.

Atarash-e-Akoman - podczas odprawiania rytualu Nirang - I Aharman Adar Sama praktykujacy koncentruje sie na czarnej swiecy, wizualizuje Ahrimana otaczajacego go. Koncentruje sie na rozbudzaniu Ajna Chakry, wykonujac reka gest chwytania plomienia swiecy.

Jest to bardzo wazne z uwagi na to, ze czarny plomien i "zla mysl" to dar od Ahrimana, niosacy iluminacje i budzacy ducha ahrimanicznego w pratykujacym - ducha Yatus.

2. Druj Nasu - najczarniejszy plomien niesmiertelnosci, duch drapiezca, inicjacyjny demon na drodze wampirycznego pojmowania i esencji duchowego drapieznictwa.. Jakkolwiek reprezentujacy zycie i kontynuacje egzystencji.

Druj Nasu symbolizowany jest przez czarna swiece podczas rytualu, jego postac wykorzystywana jest przez praktykujacych magie wampiryczna i wampiryzm w sensie duchowym.
Jest to inicjacyjny demon na drodze wampiryzmu i duchowego drapieznictwa poniewaz to wlasnie on wedlug Yatuk-Dinoih przynosi pozadanie i glod do ducha kobiet i mezczyzn.

Praca z Druj Nasu - o tym napisze kiedy indziej przy omawianiu magii wampirycznej : >

3. Zairich i Taprev - goraczka i pragnienie. Wlasciwie nie wiadomo w jakim celu w rozwoju duchoym i inicjacyjnym te dwa archetypy moga byc uzyte. Jedno jest pewne magowie Yatuk-Dinoih wykorzystywali te dwa weze podczas rytualow majacych przyniesc pomoc w chorobach lub te choroby sprowadzic.

Symbolika tych elementow plomienia Ahriman idealnie nadaje sie do magii destruktywnej czy rzucania klatw majacych przyniesc nieszczescie na ofiare.

W pewien sposob mozna wykorzystywac symbolike ich do rozbudzania w sobie zdolnosci wampirycznych lub majacych na celu spetanie wola ofiary.

4. Spenjagra - najczarniejszy plomien astralnego planu poprzez ktory druj i daevy podczas snu czynia silniejszymi.

To podstawowy element, z ktorym Yatus pracuje podczas rytow wampirycznych.

O ile aniol Vazisht przynosi oswiecenie poprzez deszcz duchowej satysfakcji i szczescia. O tyle Senjagra przynosi Czarny Plomien poprzez inicjacji, pragnienie wampiryczne i duchowy glod.

Praca z Spenjagra - reprezentowany jest podczas rytualu przez czerwona swiece, ktora symbolizuje wampiryczne pragnienie.

Wiecej pozniej....

5.Aeshma - najczarniejszy ogien posrod swiata. Aeshma reprezentuje gniew i moc w manifestacji w swiecie fizycznym i na astralnym planie.

Praca z Aeshma - Aesha jest reprezentowany podczas rytualu przez czerwona swiece i noz rytualny - jest to demon "raniacej wloczni" i "przelewu krwi".

Pracujac z nim nabywamy jego moc, gniew i okrucienstwo - jest bardzo uzyteczny podczas rytow destrukcyjnych, magii wampirycznej i duchowego drapieznictwa.

NIRANG I AHARMAN ADAR SAMA

Kem-na aharman

O Ahrimanie, daj mi swieta ochrone

aharman i hvadae

Ahriman jest panem

aharmanyasno ahmi aharmanyasno dregvantem, hamrethwa duzhda

Staje sie sam tym, ktory wzywa Ahrimna, Dzieckiem Klamstwa, posiadam piekielna wiedze

angrahe mainyeush

Angra Mainyou ( Ahriman )

Staomi shaotan ahreman, pirozgar pak hamaestar

Jestem jak SHaitam-Ahriman, zwycieskie Przeciwiensto

Ba nam i Aharman

W imie Ahrimana

Xshnaothra aharman, namase te atarash angrahe mainyeush aka manah, daeva

Przez przeblaganie Ahrimana, hold tobie, O Ogniu Angra Maiyou, O Aka Manah, wielki demonie.

atarsh i aeshma adar i fra

przez ogien aeshma, wielki ogien

atarash i pairica, adar i fra sama, tanu-perethana

przez ogien Pairik, wielki Ogien Ciemnosci, wypelnij cialo grzechem

To wolne tlumaczenie rytualu " Nirang - I Aharman Adar Sama" - jest to wstep otwierajacy yatukanska swiatynie ognia i stanowi modlitwe oddajaca hold czarnemu plomieniowi jako darowi od Ahrimana.

Jest najczesciej wykonywany w formie spiewanej, poniewaz wtedy wywoluje wibracje zmieniajace atmosfere podczas rytualu i stanowi wstep do innych rytualow yatukanskich majacych zwiazek z Adar Sama.

Rytual ten mozna wykorzystywac jako inicjacje przed bardziej zaawansowanymi praktykami np. wezwanie daevow. Taka inicjacja jest wazna zwlaszcza na poczatku praktyki poniewaz pozwala obudzic w adepcie wszystkie aspekty plomienia Ahrimana i przygotowuje do dalszej praktyki.


Staoty

Podczas tego rytualu staoty nie sa wykorzystywane i zwyczajny rytual nie zawiera tych mantr, ale niektore moga wykorzystywane.

Przykladowo:

" Xshnaothra aharman, namase te atarash angrahe mainyeush aka manah, daeva"

ten fragment rytualu stanowi manifestacje woli maga jako Yatus i Druj ( czarownika i czlowieka klamstw ) - stanowi swego rodzaju deklaracje, ktora jest sygnalem, ze oto ja jestem niczym Ahriman. W tym miejscu wykorzystac mozna staote:

"Izzadraana"

Oznacza ona - moja wola jest stac sie ja..., moja wola jest zostac zamienionym w... itp.

W tym celu mozna wibrowac ja az do uzyskania odpowiedniego efektu, ktory z cala pewnoscia odczujemy.

To jest wstep do yatukanskiej Swiatyni Ognia czyli praktyki Sama Nairyo-sangha/Atarash-e-Akoman - Czarnego Plomienia Ahrimana.....
 

Vamp

Well-Known Member
Регистрация:20 Апр 2013
Сообщения:600
Реакции:4
Баллы:0
Пробежала глазами. Все бы ничего, но есть просто целые фразы, которые сложно перевести. Ну, ничего, одолеем.
 

Бастет

Well-Known Member
Регистрация:20 Апр 2013
Сообщения:419
Реакции:0
Баллы:0
интересно..
"подарил людям и демонам возможность стать как Ahriman" - если "мой" перевод верен - люди и демоны как бы на одной линейке??..

а сам манифест, видимо, по типу мантр.. - ваще не переводится..
 
Divider

Personalize

Сверху Снизу