ОБРЯДЫ (вторая ступень)

олег

Well-Known Member
Регистрация:20 Апр 2013
Сообщения:489
Реакции:0
Баллы:0
ЗАГОВОРЫ НА ПРЕДМЕТЫ ОБИХОДНЫ Сии заговоры еси основа, их же подобает ведати, прежде како обряды творити, то и кроме сего вместно да сила вмале буде. Сице же столь велие потребно, яко заговоры образы живить, яко с сим много удобнее поделие всяко вершить. Ныне глагол мой, яко свещницу тако заговорить, кабы по всяк обряд чрез нея творим бесы силу ея множили да обряд бы тем крепили. Потребно же сего ради поделия едину свещу церьковну в земь погостну зарыть на могиле безвестныя. Творити же сие тако надлежит: взем свещу от службы церьковныя да посеем вниде на погост ко полунощи, егда же внидешь, тако поклонись землекасательно да десной руцей на зем погостну монету кратну пяти брось да со таковой примолвкой: дань за милость. На перьвыим же перепутье сие тако же сотворити должно. Да посеем тако же на могиле кую в пособь ставити. Далее сию свещу во тряпицу чёрну да во землицу погостну тако ж на четыредесять ден закопай. Да сие-то со таковым заговором: расторгниса мати земь да то мене на пособь, на пособь да во подели велию, да подъемлется сила погостна, сила погостна именем же еси безвестна, именем же безвестна да и внидет же во свещу сию, а свещу же церьковну да несть церьковну да то погостну. А и буде ти, свеща погостна, бесам темновидныим светильник, поделию чёрну пособник. Чрез тя же сила погостна подъемлется, во те же еси крепится да сроку сего четыредесять ден да нощей. В век века аминь. Едину такову ж монету брось со примолвкой: сице данью уговор скрепляю аминь. Посих-то четыредесяти днех на погост приди да таково же, яко перьвый раз три поклона со пятаками во тех же местех, кои прежде, клади. Засим же свещу во тряпице из земли вынь да тако же со поклоном три пятака на могилу пособну клади, а и со примолвкой таковой: дань за милость. С сим со погоста иди. Далее же взем свещницу, кую во обряды употребити хощешь и разнства несть коего вещества сия свещница сотворена, хоша со бронзы, хоша со чугуна, но зело не полезно, ежели из древесины коей, яко свещи на обрядах всяко знамение подают, а чрез то не возгорелась бы и древесина. Тако ж несть разнства сколь рожков у свещницы, но по их же, сиесть рожков, число нощей составляется, сколь рожков сих, столь же нощей обряд творити. Да присеем надобно свещница бы сия с иглицами на рожках-то, дабы свещи на иглицы низать. Обряд же тако вершить надлежит: вмале пред полунощью свещницу омой, ключевой водицей, ниже колодезной да ко полунощи вторый раз и то мёртвой, сиесть погостной водицей. Абие стол покровом чёрным покровен бытии должен, да благо ежели то не кая ни есть тряпица, а велие пространен чёрен плат вдовий. На сем же покрове устави свещницу на ню, сиесть свещницу, во рожок на иглицу уцепи свещу, кая с погоста. Да ея, сиесть свещу, от лучины, ниже от щепи вжигати надобно. Сие же творити во полунощь, ниже вмале после нея, полунощи. Посих же вся уготовлениях честь таков еси заговор: поделием полунощныим да покровом чёрныим, свещей церьковныя да погосту причащённыя, платом вдовиим да земью погостныя, бесов выкликаю на пособь схождашася. На пособь схождашася, по словеси древлиим, сице соходитиса поряду сея свещнице, сея свещнице да погостныя свещи. А и приступитиса ко свещнице да явишася во пособь по всяко поделие, аще кое поделие вершити, зело буде потворницы, зело пособницы. От сего часу да от сих-то словеси да по всяк час, а и по всяко поделие. В век века аминь. Яко зде преже писано, столь полунощей образом сим совершать, сколь рожков еси у твоея свещницы. Тако свещу сию вжигать, дабы на вси досталь бысть, а егда прилучися дело свершенное, тако во сию полунощь свеща вовсе догореть должна. Доколе же ея пользуеше, тако днесь во сундуке держи. Да всякия свещнице едина свеща бысть, аще же мнози свещницы те потребны, тако на вси я свещи таковым же ладом творити, яко зде преже писано.
 

олег

Well-Known Member
Регистрация:20 Апр 2013
Сообщения:489
Реакции:0
Баллы:0
Заговор на стакан гранёныя, дабы чрез сей стакан зрети человеков. Сим-то заговором возможе стакан заговорить, кой в обиходе пользуем, дабы чрез его зрети, потребна человека и мнози людия, а равно пребывание да говор послышать, яко навык крепить. Ради сего взем стакан гранённый да по захождении солнечном сей стакан водицей ключевой полни до верьху. На сей-то стакан водицей преисполнен, заговор молви четыредесять раз к ряду: стану аз несть помолясь, да персты несть перекрестясь, несть двема персты, несть трема персты, поиду тропы сокровенными во лес тёмныя. Во лесе тёмныим, еси ключ быстротечен, поклонюсь-то сему ключу быстротечну да со таковым прошением: еси ти мати водица, глубока, чиста да стремлением скора, отверзи ми очи зорьки да яви земи пространныя. Яви же ми раба божия имя, бысть бы раб божий имя во палатах белокаменныих, бысть бы раб божий имя во горницех велицех, бысть бы раб божий имя, во во лесе тёмныим, а ино во поле чистом да во остроге дальном. Вси бы ми ево зрети, вси бы ми ево слышати. Буде ми, мати водица, во сем деле пособница, сыми покров со раба божия имя, со человек со им бывшее. Буде же по словеси сему. В век века аминь. Тако творити всяк раз, егда зрети коего человека, ниже мнозих человеков восхощеше. Едино для сего к сему чесо зде писано потребно имена ведати имя надобнаго те человека. Да к сему же, по конце-то обряда гляди в водицу сию невступно, покуда слаб образ не явишася, образ же сей, яко из морока болотна восхождаше, аще же нимало неколеблем и взор неотходен, тако узришь потребна человека, а ино и глас услышати може. Да сего-то человека, егда глядишь в водицу неотлучно на мысли держати надобно.
 

serena

Well-Known Member
Регистрация:20 Апр 2013
Сообщения:113
Реакции:0
Баллы:0
Мастер Олег, спасибо вам, что делитесь знаниями
 

олег

Well-Known Member
Регистрация:20 Апр 2013
Сообщения:489
Реакции:0
Баллы:0
спасибо сестра.
 

Камелия

Well-Known Member
Регистрация:20 Апр 2013
Сообщения:7.639
Реакции:7
Баллы:0
Люблю смотреть по воде, олег-умничка, это как раз тот заговор, который нужен!
 

Нефтида

Well-Known Member
Регистрация:20 Апр 2013
Сообщения:1.202
Реакции:1
Баллы:0
Спасибо Вам,Мастер Олег, очень ценные знания!!!
 

stranik

Well-Known Member
Регистрация:20 Апр 2013
Сообщения:615
Реакции:0
Баллы:0
благодарю тебя брат Олег за интересные знания
 

олег

Well-Known Member
Регистрация:20 Апр 2013
Сообщения:489
Реакции:0
Баллы:0
Заговоры на низки со каменьев составлены. Зело премногия еси заговоры на низки, (бусы), со мнозих камней многоценныих. Хоша сии камни зело драги, аще в дар коему человеку потребный камень дати, тако сея человек по заговору вси исполнит. Зело полезно заговор творити на низки, яко сколь во сих каменьев, столь месяцев, ниже лет человек заговору покорен. Сколь же сему бытть, писано сие во обряде всяком. Оберег от морока напущена на низку яшмовую света зелена хладнаго. Зело полезна в ворожбе, вся истину отверзает да на то чётки надобны. Аще же низка, тако она морок сымает, егда напущен, а ино разум затворяет от мороку. Посему полезна в ведовскых поделиях, чрез нея ни коей омороки не прилучися. Аще кой морок отсекает, то ея един из камениев тако на расхождашася на части малыя. Обряд же творити во полунощь да на свещу и преже сию низку во водице ключевой омыть, а засим заговор честь четыредесять раз поряду на киеждый камени. Посему и бысть свершено поделие. Заговор же таков: стану ликом на страны заходныя да поиду путём потаённыим, а поиду во тёмныя лес. Да во тёмныим-то лесе еси поле да луг пространныя, а се не поле да луг пространныя, а се болото пагубно. Да на том-то болоте пагубныим еси былие травное да еси на том болоте пагубныим цветы многоразныя. А приступлю же ко сему болоту пагубну да стану выкликати государя болотнаго: еси ти государь болотныя, да еси во твоем государьстве былие травныя зелено, а и цветы многоразныя, а и мороки нощныя премнозии, а и огнь велие дивен, тако яви до мя милость прими ти от мя зарок древлий. Сколь лет аз камень зелен да травнаго твово былия сподоблен, держати при се кой человек станет, столь бы невступно мороку не ведати. Ключ уговор да поделие замок. В век века аминь.
 

олег

Well-Known Member
Регистрация:20 Апр 2013
Сообщения:489
Реакции:0
Баллы:0
Приворот на низку чермныих, (красных), камениев любовныих, (гранат). Сей приворот силён николе долгим времянем, а ино велией крепостию, киеждый камени силу емлет точию месяц да обще може быть до двух лет. По сие же время, егда силу емлет, человек вся сердцем люб таже може брак творити, ради сего приворот зело полезен точию по вся время, егда человек на малое время привязан быть должен. Творит обряд тако же во полунощь да заговор-то на свещу честь, тожде четыредесять раз на киеждый камени колико я еси. На море окияне да на острову буяне, еси изба, а во сей-то избе еси велия пещь, огнь во пещи подъемлется, уголья во пещи горят, древеса да смолы кипят, а и вниду аз во избу сию. Да и вдам во сию пещь сердце раба божия имя, во огне бы гореть да во смоле кипеть любостию по рабе божией имя. Не быть бы николе отпуста, ни по днех, ни по нощех, ни на утрие, ни на повечерие. Вси бы раб божий имя на разуме держал да на сердце се приложил любость велию до рабы божией имя. А буде се вся рабу божию имя, вспомин чрез чермны уголья, а сии чермны уголья еси камени. А камени сии имянем любовныя, а камени сии ныне заговором заговариваю на крепкую любость раба божия имя до рабы божией имя. Сокрепляю сей заговор древлим уговором. Ключ уговор да поделие замок. В век века аминь.
 

bursak

Well-Known Member
Регистрация:20 Апр 2013
Сообщения:69
Реакции:0
Баллы:0
Олег,благодарю от души за обряды!
 

Тетрис 333

Well-Known Member
Регистрация:20 Апр 2013
Сообщения:227
Реакции:0
Баллы:0
олег пишет:Заговор на стакан гранёныя, дабы чрез сей стакан зрети человеков.
вот теперь понятно, почему используют граненые стаканы в русской магии. а то я все никак не могла понять, почему именно граненые. теперь ясно!

Олег, огромная Вам благодарность за то, что делитесь своими знаниями! они поистине бесценны!
 

олег

Well-Known Member
Регистрация:20 Апр 2013
Сообщения:489
Реакции:0
Баллы:0
Заговор от всякия порчи на низку кошачьево зрака, (глаза). Сице заговор, то укреп от всякия порчи на низку кошачьево зрака. Сколь камени в низке буде, столь порч на ся приемлет, егда же предел ея силы , тако расторгнется. Сице на памяти содержати надлежит, чесо всякая порча, едина иной не чета, но мнози низка всё едино отведёт. Честь во полунощь четыредесять раз, яко преже на свещу. Поделием полунощныим словесе крепкым, заговариваю аз, сии камени, быть бы укрепом по вся порчи напуском на имя, быть бы заступой от поделия погостнаго, болотнаго, от яствы заговорённаго, от словеси худого, от мороку всяка, на ветер причётом глаголемого, на воду шепотом молвлена. От сих словеси да по веки вечныя аминь.
 

олег

Well-Known Member
Регистрация:20 Апр 2013
Сообщения:489
Реакции:0
Баллы:0
. привязка на дружество. На низку со златаго камени, (хризолит). Егда потребно коего человека к се привязать, сердце ли желает точию выгоден, тако сие може чрез сей злат камень. Сколь в низке буде камениев, столь лет сильна привязка. Дружество же еси чисто от всякия пороков зависти, лукавства, ниже лжи. Творити заговор на повечерии, тако же на едину свещу да четыредесять раз на киеждый камени. Во сокрытом царьстве да во потаённом государьстве, еси престольныя град. Во престольныим же граде еси чертог царьской. Да яко вси во сем чертоге царьском зело украшено златом, сребром да драгим камением, а се злато, сребро да драги камения еси дар ведовской да на людску потвору. Яко вниду аз во чертоге царьския да приступлю ко престолу государьскому, поклонюсь-то царю земно да со таковым до ево прошением: еси ти царь, премудрый государь, надели ти камения сии златы силушкой ведовской, дабы кой человек я при се содержати буде, сице людия до ево с велием бы дружеством прихождаше, несть бы меж я кой завидит, несть кой злобу емлет, несть кой корысть помянет, несть кой лукавствовати восхощет и несть хулу напрасну сеюща, и несть раздоры творяща, и несть кой навет клеплет, а еси други добрыя, старьцы да молодцы, старицы да молодицы, еси кой ведает, то и лад емлет. А бытиь сему толико лет, колико во сея низке камениев. Ключ уговор да поделие замок. В век века аминь. сице едино аще бы на очарование творити, людия согласни буде посему.
 

олег

Well-Known Member
Регистрация:20 Апр 2013
Сообщения:489
Реакции:0
Баллы:0
. Порча на сухотку на низку темна камня от земи исходяща, (обсидиан). Сия порча удобна, яко ведом срок, егда силу емлет, сколь камениев в низке, по стольких днех зачало дела, ево же, сиесть дела, конец тожде зело скор. Вмале пред полунощью стол быть должен покровен чёрныим платом, ниже сукном коим. Ко средине ево, сиесть стола, устави свещу во свещнице, яко зде преже писано, да пред нея, сиесть свещей, клади низку, а и по шую же страну клади черна хлеба кус да чару водки устави, сице дань бесам. По сих-то уготовлениах, во полунощь надлежит како и преже четыредесять раз поряду заговор на киеждый камени молвить. Яко бысте от века преже, мати сухота по земи бродила, егда ступит, тако былие падет. А ходила лета долгия, захождаше во мнози домы, а выкликаю ныне поделием полунощныим, бесов темновидныих, явитеса, бесы темновидныя да приемлете глагол сей: а подите по земи во разны страны да на четыре-то сторонушки, а сыщите мать Сухоту, а и молвите до ея сей глагол. Да николе же бродит по земи да николе же сушит былие травныя, да николе же вхождаше во домы мнози, а ино поидет до рабы божией имя, да взыдет во дом рабы божие имя, а внидет же чрез камени сия. Сколь камениев в низке еси, толико днех мати Сухоте путь до рабы божией искати. Слово уговор поделие замок. В век века аминь. вмале до солнца восхождения хлеб да чару на перепутии остави со примолвкой: дань за милость. Низку же оберни во сей покров, коим стол покровен бысть. Да времяни покуда дар предложить несть поры. Егда же дар своя творише, то в мысли держи едино слово : слажено.
 

олег

Well-Known Member
Регистрация:20 Апр 2013
Сообщения:489
Реакции:0
Баллы:0
приветствую вас друзья.в первой ступени я давал одну из грамот ко бесам.во вторую ступень входят 12 таких грамот.выкладываю первые три.остальные позже.
 

олег

Well-Known Member
Регистрация:20 Апр 2013
Сообщения:489
Реакции:0
Баллы:0
Грамоты ко бесам на мнози потребы. Велико еси число сих грамот, еси седмь да по десяти на обиходну потребу. Тридесять срединных на извод целовецев. Пятидесят на веку волю править еси. Да ныне-то пишу которы вем, а и еси велика приказна грамота. Ея же мнози беси темнообразне во почёт поставливает, егда ти при гробе да по смерти. Узаконение грамот сих целокупно такое си: писмены то на берестах кажда едино да и малы печатью воска черна, а ино велики своею кровию печать клади… а едина приказна грамота, то сия вся кровию своея писана бысте достодолжна, яко смертна мука искуплена бысть чрез нея. Грамота перьва обиходна. Еси грамота перьва обиходна на заступу бесовску во путех человечскых. Сия же на то потребна, дабы егда кой человек во пути странство совершает и не бысть ему же николе помехи. А ино путник при се сю грамоту во пути содержит, тако ему и веком та заступа бесовска бысть. Грамоту на бересте надлежит творити, а ино обиходна, то и воском чёрным ея печатать. Да тако сие ладить потребно: при младом-то месяце да и писмены наню класть, а иже писмены еси таковы: яко вецем уставлено, то и ныне бысте во крепости да всея силе по веки. Да сокрепляю глаголы древле, да писмены мене еси буде порученники, а иже беси-то прямыи общники. Аз есмь имя, сим утверждаю, дабы от сего времяни да от сокрепной печати докуды сия суща, имя во путех заступа да пособь от воиньства бесовска бысть. Инде имя, нози не приткновен о камени, да татем несть на пути, да во блатах несть живот скончати, а и во лесе тёмныим несть зверием изгложен, а и во пути водою не топлен да и от ины беды бысть отторгнут. Имя же во заступу да во пособь беси мнози, ино от сея грамоты да и по векы веком. Никто же словес сих порушит, егда бысте суща грамота. Далее печать ставити надлежит со именем человека ради коего заступа бесовска. И се – венец делу.
 

олег

Well-Known Member
Регистрация:20 Апр 2013
Сообщения:489
Реакции:0
Баллы:0
. Грамота втора обиходна. Сия же грамота того ради потребна, дабы дом от пламени пожара отторгнути. Творити же, яко перьву, сиесть тако же ея на бересте писати да тако же печатию восковой крепити. В нея же писати таково: яко отвека уставлено, тако и ныне бысть. Летами же николе расторгнется. Новыим уставом николе не свержится. Аз имя, сокрепляю грамоту сею, древлим уставы николе колеблемыми. а буде устав во послухи, беси во порученники да во сподручники. Сице же сим утверждаю: идеже грамота сея пребывает, сему дому пожара не ведати. Егда же пребывает во дому сея грамота во сее время пожары дом минуют. Бысте же по слову сему от сего дни да от сокреплённой печати до поры, егда грамота суща. Сокрепляю имянем имя творящаго. Сию грамоту сице писати на младом месяце, зело полезно вмале по полунощи. Ю же грамоту во дому держати, доколе буде нимало приступися пожар.
 

олег

Well-Known Member
Регистрация:20 Апр 2013
Сообщения:489
Реакции:0
Баллы:0
. Грамота третия обиходна. Сия же грамота заступа еси от воров и татей. Сия творися како подобь первыя и вторыя, тако сице втора во дому пребывание емлет, яко точию во дому сильна. Во грамоте же писати таково: яко от века уставлено, тако доколе силу емлет, а дотоле силу емлет, аще по уставу писано. Утверждаю же сим устав древлий да беси ми в сем поручители, да беси же сподручники, а и общники. Тако сице утверждаю, егда сея грамоте да рукописанию во дому коем бысть, то отиде от ево, дому сего, во коем ся грамота суща, всяк вор да тать. А и не приступиса же во нощи, тако отиде же днесь. Се буде и тать лихой во нощи поделие творяща, се буде и вор чуже добр мнози покрадаше, се буде и человеки добром блазнены, се буде мимоходец, коему прилучися. Доколе же сия грамота во дому суща, тако николе взыти преждеречённыим во дом сея. Сокрепляю печатию, сиесть подписом человечскым да беси-то иным сокрепят.
 

олег

Well-Known Member
Регистрация:20 Апр 2013
Сообщения:489
Реакции:0
Баллы:0
. Грамота четверьта обиходна. Противу людскаго оговору, ниже аще кой сплетни клеплет. Сия же грамота противу людскаго оговору творися, егда месяц поидет на ущерб. Тако преже во полунощь составливаетися, да и таково печатию восковой подпис класть. Писати же в ню таково надлежит: яко от века уставлено, тако и ныне еси. Узаконение сие николе испроврещися, посему творися рукописание. Колико же суща сея грамота, вся в нея бысть писано силу емлет. А буде ми в сим порукою подпис воску чёрнаго, а буде ми в сим порученники беси темновидныя, а буде же сии и потворники, а потворники да общники. Сице же утверждаю: кой человек при се сю грамоту содержит, сему клеветников да наветников николе ведати, от навета скорьби николе приять, точию от наговора тяжбы, сплетни николе на ево клеплют, людия напрасныих речей противу ево не глаголют. Сице бысть по утверждённому, доколе грамота ся суща, дотоле рукописание силу емлет. В сим подпис человечскый печатию сокрепляю, а беси иной подпис сокрепят.
 

олег

Well-Known Member
Регистрация:20 Апр 2013
Сообщения:489
Реакции:0
Баллы:0
после того как вы узнаете первые 12 грамот обиходных,вас ждёт очень интересный материал -подклады под камни,заговоры на погосную воду и т.д.вот вам один обряд для примера.
 

Personalize

Сверху Снизу